این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا باید بیش از پیش به بهداشت فردی و عمومی توجه کرده و مراقب سلامتی خود و دیگران باشیم. متأسفانه کسب و کارهای زیادی در این ایام تعطیل و یا معلق شده اند و از طرفی نیز بسیاری افراد نتوانستند مایحتاج خانواده خود را تأمین کنند و این مسئولیت تک تک ما را سنگین تر میکند. گروه نها ضمن آرزوی سلامتی برای شما عزیزان، با امکان خرید اینترنتی و رعایت کامل موارد بهداشتی در تمام مراحل تولید و ارسال محصولات به آسایش و آرامش مشتریان خود می اندیشد. همچنین از شما دوستان عزیز هم درخواست میکند که با رعایت بهداشت و در خانه ماندن به خود و دیگران سلامتی را هدیه دهید. 

از جمله اقدامات گروه نها:

کارمندان گروه نها از هنگام ورود به کارگاه بعد از ضدعفونی کردن دستان خود از دستکش و ماسک در تمام مراحل تولید استفاده می کنند.

گروه نها به مقدار کافی ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده و صابون در دسترس کارکنان خود قرار داده است تا هیچ گاه به علت کمبود مواد موردنیاز از رعایت اصول بهداشتی کوتاهی نکنند.

در طول روز محیط کارگاه، دستگاه ها و همچنین وسایل حمل و نقل جهت ارسال محصولات در دو نوبت به طور کامل ضدعفونی می شوند.

اگر هر کدام از همکاران کسالتی را احساس کند گروه نها او را تا سلامتی کامل از حضور در محیط کار معاف میکند و فرد دیگری را به طور موقت جایگزین کرده تا سفارشات شما دوستان به تعویق نیفتد. چون سلامتی افراد و سلامتی شما دوستان و همچنین پاسخ به خرید شما عزیزان در اولویت کاری ماست.

مدیریت گروه نها هر هفته با کارکنان جلسه برگزار کرده و در عین نظارت کامل بر روند کار و رعایت اصول بهداشتی، توصیه های لازم را به آنها گوشزد میکند. 

درخواست گروه نها از شما:

اگر کوچولوی دلبندتان تازه به دنیا آمده، از خانه خارج نشوید. فقط با ثبت یک سفارش ما را از سلیقه خود آگاه کنید تا در کمترین زمان محصول موردعلاقه اتان را برای شما ارسال کنیم. 

سعی کنید روزانه، اطلاعات خود در اخبار کرونا در ابعاد مختلف افزایش دهید و به شیوه های جدیدی از سبک زندگی همراه با کرونا خود را عادت دهید. 

حفظ سلامتی بسیار حیاتی است و این را زمانی متوجه می شویم که دیگر مثل امروز سالم نباشیم. پس امروز رعایت کنیم تا فردا خودمان و فرزندانمان در آسایش زندگی کنند. دست هایمان را مرتب با آب و صابون بشوییم و در مواقعی که آب در دسترسمان نبود از ژل های ضدعفونی استفاده کنیم. حتما در هنگام خروج از خانه از ماسک بزنیم. از لمس دهان و بینی خود خودداری کنیم. فاصله اجتماعی را با دیگران حفظ کنیم تا فردا بتوانیمعزیزانمان را با خیالی آسوده در آغوش بگیریم. برای رسیدن به فردای بهتر باید امروز درست عمل کنیم.

استرس و نگرانی به خود راه ندهید. در خانه بمانید و با عزیزانتان در آرامش زندگی کنید. خوب بخورید، خوب بخوابید. با کودکتان بازی کنید. با دوستانتان تلفنی صحبت کنید. باور داشته باشید که اگر موارد بهداشتی را رعایت کنید خود و عزیزانتان مبتلا نخواهید شد.

کودکان شاید فهم کاملی از شرایط ایجاد شده نداشته باشند و فقط با نگرانی شما مضطرب شوند. پس با کلماتی که فرزندتان میشناسد سعی کنید او را در جریان امور قرار دهید و با آرامش به نگرانی هایش گوش دهید و با ایجاد یک فضای دلنشین در خانه استرس را از او دور کنید.